تریبون نماز جمعه همدان در اختیار کودکان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان هم‌زمان با فرا رسیدن هفته ملی کودک بر اهمیت تربیت کودکان در تریبون نماز جمعه تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پرویز ابراهیمی به عنوان سخنران پیش از خطبه در آستانه هفته ملی کودک گفت: کودکان ارزشمندترین و ظریف‌ترین هدیه خداوند به انسان‌ها هستند.
وی با بیان این‌که والدین امانت‌داران این هدیه الهی هستند، افزود: پدران و مادران با الگوبرداری از روش‌های تربیتی ائمه اطهار(ع) وظیفه دارند این بار سنگین امانت‌داری را به بهترین نحو به سرمنزل مقصود برسانند.
وی گفت: والدین می‌توانند با استعانت از خداوند متعال و استفاده از رهنمودهای معصومان(ع) استعداد، عقلانیت و دین‌باوری را در کودکان پرورش داده و موجب سعادت‌مندی کودکان و نوجوانان خود شوند.
ابراهیمی همکاری و هماهنگی 20 دستگاه و سازمان در کنار هم در هفته ملی کودک و نوجوان را از حرکت‌های بسیار مهم دولت معرفی کرد و افزود: دولت برای نخستین بار توانست برنامه جامعی در سطح کلان ارایه دهد تا در هفته ملی کودک 20 دستگاه و سازمان به اتفاق هم مراسم بانشاطی برای کودکان و نوجوانان برگزار کنند.
گفتنی است هفته ملی کودک با شعار " زنده باد کودکی،زنده باد زندگی" از 15 لغایت 21 با اجرای برنامه‌های متنوع در مراکز سراسر استان با همکاری 21 دستگاه برگزار می‌شود.