آغاز هفته ملی کودک اصفهان و افتتاح نمایشگاه

نمایشگاه هفته ملی کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان‌ اصفهان افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون‌،در این نمایشگاه غرفه‌های گوناگونی از جمله قرآن و حدیث، نجوم، ادبی، پویانمایی، کاردستی، نقاشی، بازی و سرگرمی، پخش فیلم و ... برپا شده است.
همچنین نشست تخصصی با موضوع‌های آموزشی و متنوع در مجتمع فرهنگیهنری کانون در حال برگزاری است.
شایان ذکر است این نمایشگاه تا 21 مهرماه صبح‌ها از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 11 و 30 دقیقه و بعد از ظهرها از 14 و 30 دقیقه الی 17 و 30 دقیقه در مجتمع فرهنگیهنری کانون واقع در پل فلزی، بوستان کودک پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود.
در همین حال هم‌زمان با آغاز هفته ملی کودک، مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفته کودک با عنوان زنده باد کودکی، زنده باد زندگی مقارن با سال‌روز پیوند مولود کعبه و حضرت زهرا(سلاماللهعلیهما) در مرکز فرهنگیهنری شاهین‌شهر در جمع پر شور کودکان برگزار شد.
برگزاری کارگاه‌های فرهنگیهنری، ادبی و علمی به همراه بازی و سرگرمی، نشست با والدین و اجرای کارگاه آموزشی با موضوع‌های متنوعی چون سلامت کودکان و تغذیه در کودکی از جمله عنوان‌های برنامه‌های این نشست بود.
همچنین با توجه به ارزش‌گذاری دین مبین اسلام به نهاد خانواده در قالب مسابقه و آشنایی با قرآن نیز فعالیت بازی و سرگرمی با محوریت آموزه‌های اسلامی توسط حجت‌الاسلام کاردان اجرا شد و پیرامون ارزش‌های اخلاقی و تربیتی و راه‌کارهای نهادینه‌سازی آن‌ها در وجود کودکان با والدین سخن گفته شد.
شایان ذکر است نمایش عروسکی همه روزه به مناسبت هفته ملی کودک در مرکز شاهین شهر برگزار می‌شود.
 همچنین مرکز شماره 1 کاشان نیز با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگیهنری هفته ملی کودک را آغاز کرد.
این مرکز با حضور پرشور کودکان کاشان تا پایان هفته کودک پذیرای عموم خانواده‌ها به همراه فرزندان خواهد بود.