عرضه تازه‌های حوزه نشر کانون در نمایشگاه یاد یار مهربان

مشاور اقتصادی مدیرعامل و مدیر بازرگانی کانون از عرضه تازه‌ترین تولیدات 3 سال اخیر بخش انتشارات در یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مرتضی حیدری با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه بیش از 120 عنوان از کتاب‌های چاپ سال‌های 1390 تا 1392 انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عرضه شده است.
وی افزود: نمایشگاه یاد یار مهربان که امسال یازدهمین دوره آن در حال برگزاری است به منظور تجهیز کتاب‌خانه‌های مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز حوزوی و کتاب‌خانه‌های عمومی به همت سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران و موسسه نشر شهر برپا شده است.
 حیدری یادآور شد: امسال با تدابیری که توسط مسوولان برگزاری نمایشگاه اندیشیده شده است علاوه بر مدارس و کتاب‌خانه‌ها، عموم مردم نیز می‌توانند از این نمایشگاه بازدید و کتاب‌های مورد علاقه خود را با تخفیف‌های در نظر گرفته شده تهیه کنند.
 مدیر بازرگانی کانون تحقق مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی و تلاش برای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه به ویژه در میان کودکان و نوجوانان را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
یازدهمین نمایشگاه یادیار مهربان از سوم آذر در باغ کتاب تهران واقع در بزرگراه شهید حقانی- جنب کتاب‌خانه ملی جمهوری اسلامی - کار خود را آغاز کرده و تا نهم آذر پذیرای علاقه‌مندان است.