تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره

دبیر جشنواره ملی مطبوعات و خبرگزاری‌های کودک و نوجوان از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های کودک و نوجوان تا پایان دی‌ماه خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، قاسم عزیززاده‌گرجی در نشست کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره در دفتر خبرگزاری تسنیم در مازندران با اعلام این خبر گفت: شکل‌گیری جشنواره فرصت طلایی برای استفاده مطبوعات و خبرگزاری‌های استان در زمینه فعالیت در حوزه کودک و نوجوان است.
وی ابراز امیدواری کرد: علاقه‌مندان دانشکده ادبیات، دانشجویان و سازمان بهزیستی در زمینه کودکان توانمندی‌های خود را بروز دهند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با تاکید بر به‌کارگیری همه اقشار فرهنگی برای حضور در جشنواره تصریح کرد: یکی از دلایل کاهش فعالیت نشریات کودکان و نوجوانان کمبود امکانات و منابع مالی دانست.
وی یادآورشد: به منظور کمک به تولید محتوا دست نوشته‌های کودکان و نوجوانان نیز در داوری‌های دبیرخانه لحاظ می‌شود.
گرجی گفت: برگزاری با کیفیت و کمیت جشنواره برای کانون مازندران دارای اهمیت ویژه‌ای است و خبرگزاری‌های استان به همراه نشریات محلی می‌توانند نخستین بار در این جشنواره شرکت کنند.
وی با بیان اینکه آثار ملی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، از فعالان رسانه‌‌ای استان و کشور خواست تا آثار خود را تا موعد مقرر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزشی با مدیران مسوول نشریات و خبرگزاری‌های استان خبر داد و افزود: نشست‌های صمیمانه با اصحاب رسانه گامی در جهت برگزاری بهتر این جشنواره ملی است.
جشنواره سراسری مطبوعات و خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان، اسفند ماه امسال در ساری برگزار می‌شود.