پخش گزارش هفتمین جشنواره فیلم‌های کودکان برای کودکان از شبکه‌ی جهانی جام جم

شبکه‌ی جهانی جام جم در حال تهیه‌ی گزارشی مستند از برگزاری هفتمین جشنواره ملی فیلم‌های کودکان برای کودکان در قزوین است که به زودی از کانال‌‌های 1، 2 و 3 این شبکه بین‌المللی تلویزیونی پخش خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گروه برنامه‌ساز برنامه تلویزیونی «بچه‌های ایران» ویژه کودکان و نوجوانان در حال تهیه‌ی گزارشی 70 دقیقه‌ای از این رویداد هنری هستند که طی روزهای 29 و 30 بهمن در قزوین برگزار می‌شود.
به گفته‌ی رامتین چیت‌سازان مشاور برنامه و مجری طرح، گفت‌وگو با شرکت‌کنندگان و برگزیدگان جشنواره، تماشاگران کودک و نوجوان، نمایش فیلم‌های زنده و انیمیشن برگزیده جشنواره و نماهنگ‌های مرتبط با این رویداد هنری از دیگر بخش‌های برنامه‌‌ی «بچه‌های ایران» است که اوایل هفته‌ی آینده از شبکه‌های 1، 2 و 3 جام جم به وقت اروپا، آمریکا و آسیای شرقی و اقیانوسیه پخش خواهد شد.
وی در عین حال اظهار نظر کرد که جشنواره با کیفیت خوبی در حال برگزاری است و پیشنهاد داد که برنامه‌هایی ویژه‌ی نقد و بررسی آثار برگزیده در حاشیه‌ی جشنواره برگزار شود.
چیت‌سازان همچنین از دکتر علی طلوعی مدیر و محمد میرکیانی مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه‌ جام جم که با اعزام این گروه برنامه‌ساز تلویزیونی به قزوین موافقت کردند، همچنین مسوولان کانون قدردانی کرد.
به گفته‌ی وی این گروه در جشنواره‌های تئاتر کودک همدان، فیلم کودک اصفهان و اسباب‌بازی قزوین نیز حضور داشته‌اند.
تهیه‌کننده این برنامه محمود سلامیان و گزارشگران آن هادی خضاب و امیر عباس خلیلی هستند و یک تصویربردار و یک صدابردار نیز این گروه را همراهی می‌کند.
هفتمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان روزهای 29 و 30 بهمن 1392 در قزوین برگزار شد.