قائم مقام وزیر آموزش و پرورش: کانون به فن‌آوری‌های جدید روی بیاورد

قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با توجه به شیوه‌های متنوع فعالیت‌هایش می‌تواند به عرصه‌ی روش‌ها و فن‌آوری های جدید هم روی بیاورد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دکتر سید‌محمد بطحایی که به همراه دکتر علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش از سالن کودک و نوجوان بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دیدن می‌کرد افزود: فن‌آوری‌های جدید در عرصه‌ی فعالیت‌های کانون در جهان بسیار پیشرفت کرده است و برخی از این روش ها در بسیاری از کشورهای جهان و حتی در کشور در بخش‌های غیر دولتی مورد استفاده قرار گرفته است و کانون باید این تغییرا را در اولویت کاری خود قرار دهد.
مدیرکل دفتر وزارتی در این زمینه تاکید کرد که بسیاری از روش‌های سنتی در حال حاضر پاسخ‌گوی نیازهای کودکان، نوجوانان و جوانان امروز و آینده  کشور نیست و به نظرم با توجه به زمینه‌هایی که در کانون وجود دارد باید خیز عظیمی در این زمینه برداشته شود.
وی درباره‌ی کیفیت فعالیت‌های کانون در نمایشگاه قرآن امسال افزود: به نظرم در حد وسعت و امکانات موجود فعالیت‌های خوبی ارایه شده است اما به نظرم در کانون جا برای کارهای بیشتر وجود دارد.
بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا روز 22 تیر ادامه می‌یابد و سالن کودک و نوجوان در محل باغ موزه دفاع مقدس روبروی مقبره شهدای گمنام واقع شده است.