پوستر کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر منتشر شد

پوستر ویژه‌ی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی در آستانه‌ی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب منتشر شد.

به گزارش اداره‌‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بر پیشانی این پوستر و در میان پرتوهای خورشید تابان، جمله‌ی خاطره‌انگیز و تاریخ ساز «امام آمد» نقش بسته است.
هم‌چنین پرچم ایران اسلامی به عنوان نماد هویت دینی و تاریخی کشور - که در درون آن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب تبریک گفته شده است - نیز در قلب این پوستر چشم‌نوازی می‌کند.
تصویری از رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعار محوری دهه‌ی فجر 1393 برگرفته از شعار سال ایشان با عنوان «پیشرفت و عدالت در پرتو اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» هم در این بخش پوستر درج شده است.
بر همین اساس عکس زمینه‌ی پوستر امسال تصویری از زنان و نوجوانان دختر و پسری است که با حمل پرچم ایران و عکسی از بنیان‌گذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن شرکت کرده‌اند تا با گرمای حضورشان در روزی بسیار برفی، پایبندی مردم ایران بر آرمان‌های انقلاب را در هر شرایطی مورد تاکید قرار دهند.
پوستر کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی با نظارت هنری کوروش پارسانژاد  در مدیریت گرافیک کانون طراحی شده است.
این پوستر در مراکز کانون، مراکز آموزشی کانون زبان ایران، فروشگاه‌های عرضه‌ی محصولات فرهنگی هنری کانون و ساختمان‌ها و مراکز دیگر سازمان‌های عضو کمیته شامل بهزیستی کل کشور، کمیته‌ امداد امام خمینی(ره)، گروه‌های کودک و نوجوان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و ادارات آموزش و پرورش و مدارس کشور در ایام دهه مبارک فجر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
به گفته‌ی کیان جوادی دبیر کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی، مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هفته آینده در نشستی رسانه‌ای با حضور خبرنگاران رسانه‌های جمعی از سوی علیرضا حاجیان‌زاده مسوول کمیته و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشریح می‌شود.
مسوولیت این کمیته را در سراسر کشور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر عهده دارد.