فراخوان سیزدهمین جشنواره رضوی کانون منتشر شد

فراخوان کارگروه کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این جشنواره با 8 موضوع «نقاشی»، «خوش‌نویسی»، «داستان کوتاه»، «شعرخوانی و مشاعره»، «معرفی شخصیت»، نشریه‌نگاری (کاغذی)، «قصه‌گویی بین‌المللی» و «معرفی کتاب» (کتاب‌سازی) برگزار می‌شود.
بر همین اساس، دو موضوعِ «معرفی شخصیت» و «قصه‌گویی بین‌المللی» ویژه مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون و شش موضوع دیگر برای کودکان و نوجوانان 7 تا 17 ساله در نظر گرفته شده است.
در این فراخوان محورهای موضوعی، شرایط شرکت، شرایط آثار، جوایز برگزیدگان و تقویم اجرایی این جشنواره به صورت کامل بیان شده است.
معرفی شخصیت امام رضا (ع)، خاندان و یاران امام رضا (ع)، احادیث و روایات امام رضا (ع)، سخنان، احادیث و روایت‌های سایر بزرگان در ارتباط با امام رضا(ع)، آداب و رسوم و خاطر‌ه‌های زیارت و کودکان، خانواده‌ی من و حرم امام رضا (ع) و... از جمله محورهای موضوعی این جشنواره به شمار می‌رود.
نشانی ارسال آثار، تمامی مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور تعیین شده است.
بر اساس این خبر، شماره تلفن 88967421  نیز برای ارتباط با دبیرخانه جشنواره در نظر گرفته شده است.
گفتنی است سیزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1394 هم‌زمان با میلاد امام رضا (ع) برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

فراخوان کارگروه کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا