اولین مرکز آموزش کانون زبان ایران در کهگیلویه و بویراحمد گشایش یافت

با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در هشتمین روز از دهه مبارک فجر مرکز کانون زبان ایران وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر یاسوج راه‌اندازی شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این مراسم محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جای خالی کانون زبان ایران در این استان گفت: امروز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یک اقدام خوب کانون زبان ایران را به کودکان، نوجوانان و خانواده‌های کهگیلویه و بویراحمد هدیه کرد.
زارعی در ادامه با اشاره به به نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پرورش و رشد فکری کودکان و نوجوانان ابراز داشت: مسایل فرهنگی پایه و اساس اصلی پیشرفت هر کشوری است و کانون در این زمینه نقش به‌سزایی را ایفا می‌کند.
 در این مراسم هم‌چنین عیسی گرجی‌زاده مدیرکل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کانون پرورش فکری با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص در حوزه مسایل فرهنگی کودکان و نوجوانان همواره تلاش می‌کند استعداد‌ها و خلاقیت‌ها را شناسایی و زمینه رشد و پرورش آن‌ها را فراهم کند.
وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استان در کشور بوده که تاکنون از نعمت داشتن مراکز آموزشی کانون زبان ایران محروم بود که امروز با حمایت‌های مسوولان استانی و کشوری این مرکز گشایش یافت.
گرجی‌زاده با بیان اینکه  کانون حلقه مفقوده فرهنگی است، ادامه داد: به یقین فعالیت‌های این مجموعه‌ی فرهنگی در استان در توسعه فرهنگ موثر خواهد بود.
وی ضمن قدردانی از پیگیری‌های نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و مسوولان استانی در راه‌اندازی کانون زبان یادآور شد: کانون کهگیلویه و بویراحمد آمادگی دارد تا با مساعدت مسوولان کشوری در شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه نیز مراکز آموزشی کانون زبان را راه‌اندازی کند.
گرجی زاده اظهار داشت: مرکز آموزشی یاسوج در اسفند سال جاری علاقه‌مندان رشته زبان انگلیسی واحد خردسالان را ثبت نام خواهد کرد و این زبان آموزان بهار 94 ترم تحصیلی خود را شروع خواهند کرد.
گفتنی است اولین مرکز کانون زبان ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی امنیتی استانداری، معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و جمعی از مسوولان استان در شهر یاسوج، خیابان مطهری، شهدا 3 و در محل ساختمان دبیرستان دخترانه طوبی  گشایش یافت.