آغاز جشنواره‌ی نمایش عروسکی کانون، 6 اسفند در شیراز

شانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی ویژه مربیان و اعضای ارشد مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از صبح روز 6 اسفند 93 در شیراز آغاز می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، 13 گروه راه‌یافته به مرحله نهایی این جشنواره در روزهای 6 و 7 بهمن در سالن عشایری بلوار ارم شیراز به رقابت خواهند پرداخت.
بر اساس این گزارش علاوه بر اجرا در سالن اصلی برگزاری جشنواره، در مراکز شماره یک و سه کانون شیراز نیز برای دانش‌آموزان و اعضای مراکز این نمایش‌ها اجرا می‌شود.
برهمین اساس در روز اول این جشنواره کودکان و نوجوانان شیرازی می‌توانند از ساعت9:30 تا 16:30 به تماشای نمایش‌«پریروک» کاری از مربیان کانون استان چهارمحال و بختیاری، «صبرکن» از تهران، «آتش» از گیلان و «بوسه برماه» کار مربیان اردبیل در مرکز شماره یک کانون واقع در چهار راه حافظیه شیراز بنشینند.
هم‌چنین در مرکز شماره سه کانون واقع در بلوار استقلال، پارک کودک نمایش‌های «ده رنگ رنگین کمان» از گروه نمایش همدان، «فاندراله» از مرکز بندر لنگه هرمزگان، « دیوار» از اردبیل، « هیس هم دل دارد» از یزد و « رویش» کاری از مربیان کانون تهران در روز اول جشنواره اجرا می‌شود.
گفتنی‌است برپایی کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی در حاشیه برگزاری جشنواره از دیگر برنامه‌های این دو روز خواهد بود.
شانزدهمین جشنواره سراسری نمایش عروسکی ویژه کارشناسان، مربیان و اعضای ارشد مراکز کانون در روزهای 6 و 7 اسفند در سالن عشایری آموزش و پرورش واقع در بلوار ارم شیراز برگزار می‌شود.