ابراز ارادت کودکان و نوجوانان  به امام رضا(ع) با نوشتن «داستان کوتاه رضوی»

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه «داستان کوتاه رضوی» تا روز 20 تیر برای ارسال آثار خود به دبیرخانه کارگروه کودک ونوجوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام فرصت دارند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محور موضوعی این مسابقه احادیث،  روایات، زندگی امام رضا(ع) و اشعار درباره‌ی این امام بزرگوارتعیین شده است.
دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان جشنواره رضوی به تازگی  در اداره کل آفرینش‌های فرهنگی و امور استان‌های کانون مستقر شده است.
این دبیرخانه بهمن سال گذشته با انتشار یک فراخوان در 8 موضوع از علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی مذهبی و هنری دعوت کرده بود.
در همین حال هدف از اعلام فراخوان داستان کوتاه رضوی، ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه و دانش‌افزایی در حوزه ادبیات رضوی (به ویژه داستان‌نویسی) اعلام شده است.
بر اساس این فراخوان، هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر 3 اثر با موضوع رضوی، که تاکنون در مسابقات، فراخوان‌های قبلی یا دیگر مسابقات شرکت داده نشده باشد، به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.
در عین حال، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ی جشنواره نیز 20 تیر 1394 و اعلام اسامی برگزیدگان همزمان با میلاد امام رضا (ع) خواهد بود.
گفتنی است فراخوان کارگروه کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) از سوی کانون، با 8 موضوع «نقاشی»، «خوش‌نویسی»، «داستان کوتاه»، «شعرخوانی و مشاعره»، «معرفی شخصیت»، نشریه‌نگاری (کاغذی)، «قصه‌گویی بین‌المللی» و «معرفی کتاب» (کتاب‌سازی) در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir  منتشر شده است.