انتشار نشریه‌ی «باز بازی» همزمان با جشنواره‌ی اسباب‌بازی

«باز بازی» عنوان نشریه‌ی روزانه‌ای است که در ایام جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی، علاوه بر مهم‌ترین اخبار و گزارش رویدادهای این برنامه، تحلیل‌های صاحب‌نظران و دست‌اندرکاران این حوزه را نیز طرح می‌کند.

ویژه‌نامه‌ی اولین نمایشگاه و جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی ایران، از سوی کانون پرورش فکری با همکاری معاونت امور اجتماعی شهرداری تهران هر روز در 8 صفحه‌ی تمام‌رنگی تهیه و منتشر می‌شود.
گفت‌وگوهای تحلیلی با مسوولان سازمان‌های ذی‌ربط مانند شورای نظارت بر اسباب‌بازی و شرکت تجهیز صنایع کمک آموزشی، در کنار مطالب خبری جشنواره، قالب روزانه‌ی این نشریه را تشکیل می‌دهند. در کنار این مطالب، اخبار اسباب‌بازی در جهان و تولیدات سرگرمی، از دیگر بخش‌های "باز بازی" هستند.
بر این اساس، این نشریه که هر روز در محیط نمایشگاهی جشنواره‌ی ملی اسباب‌‌بازی توزیع می‌شود، در بخش‌های دیگر، خاطره‌ها و گفته‌های پیش‌کسوتان تولید سرگرمی و اسباب‌بازی در کشور را مرور می‌کند.
مطالبی از کامبیز درمبخش، جهان‌شیر بنیاب، محمدحسین فرجو، فرزانه بابایی و... از جمله مطالب شماره‌های اول و دوم این نشریه هستند.
اولین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌‌بازی از روز 12 با رونمایی از تازه‌ترین تولیدات 80 شرکت داخلی، آغاز شده و تا پایان جمعه 16 مرداد ادامه دارد.
این نمایشگاه در خیابان حجاب تهران، از ساعت 10 صبح تا 8 شب پذیرای خانواده‌ها و عموم علاقه‌مندان است.