کد خبر: 254135
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
فراخوان خوشنویسی رضوی منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فراخوان بخش خوشنویسی، از مجموعه برنامه‌های ویژه‌ی کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام را، منتشر کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسابقه خوشنویسی در دو بخش خط تحریری و خط درشت در گرایش‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث برگزار می‌شود.
بر این اساس، کودکان و نوجوانان با تکیه بر شعار «شمس‌الشموس، خورشید متانت و سخاوت» و محورهای موضوعی «امام رضا علیه‌السلام»، «متانت و سخاوت» دو ویژگی اخلاقی آن امام همام، برای امام رضا(ع) خوشنویسی می‌کنند.
آثار شرکت‌کنندگان در دو گروه سنی اول، 10 تا 12 سال و گروه سنی دوم، 13 تا 17 سال ارزیابی می‌شود.
علاقه‌مندان تا روز یکم تیر 1395 برای ارسال آثار خود به دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام فرصت دارند و برگزیدگان هم‌زمان با میلاد امام رضا(ع) معرفی خواهند شد.
گفتنی است فراخوان کامل مسابقه‌های کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) از سوی کانون، با 8 موضوع «کاردستی»، «شعرسرایی»، «خوش‌نویسی»، «نقاشی»، «داستان‌نویسی»، «معرفی شخصیت»، «قصه‌گویی» و «نشریه‌نگاری» در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.

فراخوان کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا (ع)