فراخوان نقاشی رضوی کودکان و نوجوانان منتشر شد

فراخوان مسابقه نقاشی رضوی از مجموعه برنامه‌های ویژه‌ی کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام منتشر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، چهاردهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، با محورهای موضوعی امام رضا علیه‌السلام، متانت و سخاوت (از سیره اخلاقی امام رضا علیه‌السلام و معارف رضوی) با تکیه بر شعار «شمس‌الشموس، خورشید متانت و سخاوت» برگزار می‌شود.
آثار شرکت‌کنندگان در سه گروه سنی 7 تا 9 سال، 10 تا 12 سال و 13 تا 17 سال مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
بر اساس این فراخوان، استفاده از تکنیک‌های گوناگون نقاشی (به جز کلاژ برجسته) آزاد است اما همه آثار ارسالی باید بر روی مقوا و در قطع 35×25 خلق شود.
در این میان، در فراخوان آمده: فرم مشخصات در قطع مندرج در فراخوان به صورت تایپی تکمیل و به همراه اثر ارسال شود و هر شرکت کننده می‌تواند فقط یک اثر ارسال کند.
علاقه‌مندان تا روز یکم تیر 1395 برای ارسال آثار خود به دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام فرصت دارند و برگزیدگان هم‌زمان با میلاد امام رضا(ع) معرفی خواهند شد.
گفتنی است فراخوان کامل مسابقه‌های کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) از سوی کانون، با 8 موضوع «کاردستی»، «شعرسرایی»، «خوش‌نویسی»، «نقاشی»، «داستان‌نویسی»، «معرفی شخصیت»، «قصه‌گویی» و «نشریه‌نگاری» در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.

فراخوان کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا (ع)