استقبال نوجوانان از کتاب‌های رمان کانون در نمایشگاه

کتاب‌های رمان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو بود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تازه‌ترین رمان فرهاد حسن‌زاده با عنوان «زیبا صدایم کن» از مجموعه رمان نوجوان امروز در صدر فروش این گروه قرار گرفت.
هم‌چنین رمان‌های «گردان قاطرچی‌ها» اثر داوود امیریان, «دلقک» نوشته‌ی هدی حدادی، «بردیا و ملکه سرزمین عاج»، «شاهزاده خانومی در مترو»، « اولین روز تابستان» و «غریبه و دریا» نیز به ترتیب در رده‌های بعدی پرفروش‌ترین‌ها قرار دارد.
بر همین اساس در گروه سنی کودک نیز مجموعه کتاب‌های باز کن ببین (خرگوش، بره و جوجه) و (متضادها، شکل‌ها، رنگارنگ و اعداد) از بیشترین استقبال خانواده‌ها و مخاطبان برخوردار بود.
«بازی با انگشت‌ها»، «مهمان‌های ناخوانده»، «ترانه‌های مامانی» و «ترانه‌های بابایی» نیز دیگر کتاب‌های پرفروش این گروه ‌سنی در نمایشگاه کتاب تهران است.
هم‌چنین دو کتاب فاخر «گربه‌سانان» و «سگ‌سانان و کفتارها» از دیگر آثار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود که در 7 روز اول نمایشگاه با استقبال زیاد بازدیدکنندگان روبه‌رو شد.
کتاب‌ها و دیگر محصولات کانون تا 25 اردیبهشت در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سه بخش «کودک و نوجوان»، «ناشران آموزشی» و «عمومی» در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.