طرح اهدای کتاب به بیمارستان‌ها را ادامه دهید

یک تصویرگر کتاب کودک و نوجوان خواستار ادامه اجرای طرح اهدای ساخت و تجهیز کتاب‌خانه بیمارستان‌های کودک در سراسر کشور شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیمحمدی تصویرگرکتاب‌های کودک و نوجوان با حضور در غرفه گروه «سلامت و هنر» در ویژه‌برنامه مهمانی مهر و نیایش کانون با بیان این مطلب گفت: طرح اهدای کتاب به کودکان بیمار در بیمارستان‌ها طرح خوبی است و حمایت کانون هم از این طرح بسیار تاثیرگزار است. اجرای این طرح در نمایشگاه بین‌المللی کتاب هم می‌تواند به گسترش این طرح کمک کند.
وی افزود: اهدای کتاب به کودکان بیمار از سوی نویسندگان و تصویرگران دو جنبه دارد یکی این که به نفع کودکان بیمار است و دیگر اینکه این دید و بازدیدها می‌تواند به برگزاری کارگاه‌هایی برای کودکان کارساز باشد و تاثیر بهتر و جذاب‌تری خواهد داشت.
این تصویرگر کتاب‌های کودک و نوجوان تصریح کرد: برگزاری چنین طرح‌هایی از طرف ناشران می‌تواند کمک قابل توجهی به گسترش این طرح داشته باشد.
غرفه گروه «سلامت و هنر» در ویژه‌برنامه «مهمانی مهر و نیایش کانون» که به مناسبت ماه مبارک رمضان برپا شده است، تا روز 4 تیر از ساعت 19 تا 23 پذیرای بازدید‌کنندگانی است که مایل‌اند کتاب‌های اهدایی‌شان صرف تجهیز بیمارستان‌های کودک شود.
ویژه برنامه «مهمانی مهر و نیایش» کانون روز 4 تیر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران به کار خود پایان می‌دهد.