راه‌یابی 112 اثر از آذربایجان غربی به جشنواره کشوری رضوی

از میان 551 اثر رسیده به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با موضوع رضوی، اسامی برگزیدگان راه یافته به مرحله کشوری جشنواره امام رضا(ع) اعلام شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با پایان داوری مرحله استانی در کانون آذربایجان‌غربی، از 110 اثر رسیده در بخش داستان نویسی 23 اثر برگزیده و از 45 اثر رسیده در بخش شعرسرایی نیز، 10 اثر برتر انتخاب شد.
بر این اساس، در بخش خوشنویسی از 74 اثر رسیده و داوری شده در کانون آذربایجان‌غربی، 13 اثر منتخب و از 168 اثر رسیده در بخش نقاشی، 33 اثر برتر، و از 10 اثر در بخش معرفی شخصیت 3 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
هم‌چنین، در بخش نشریه نگاری از 40 اثر رسیده 8 اثر برگزیده، در بخش کاردستی از 74 اثر رسیده 15 اثر برتر و از 30 قصه رسیده 7 قصه‌گو به عنوان برترین‌ها انتخاب شدند.
این آثار را اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون استان خلق کرده‌اند و بخش معرفی شخصیت به مربیان کانون و قصه‌گویی نیز به مربیان و دیگر افراد بزرگسال اختصاص دارد.
داوری مرحله استانی این جشنواره را در بخش نقاشی و خوشنویسی زهرا آب‌سوران، الهام‌شیخ‌زاده و صدیقه صادقی، در بخش قصه‌گویی فریبا نیک‌بخت، لیلا فلاح و هادی بانی‌فاضل، در بخش معرفی‌شخصیت فریبا نیک‌بخت، طیبه طاحونی و هادی بانی‌فاضل، بخش نشریه‌نگاری زهرا آب‌سوران، فریبا نیک‌بخت و لیلا فلاح، بخش کاردستی زهرا آب‌سوران، فریبا نیک‌بخت و طیبه طاحونی و در بخش‌های داستان‌نویسی و شعرسرایی فریبا نیک‌بخت، فرحناز سلطانی و نسرین بدخشان بر عهده داشتند.
گفتنی است فراخوان کامل مسابقه‌های کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) از سوی کانون، با 8 موضوع کاردستی، شعرسرایی، خوش‌نویسی، نقاشی، داستان‌نویسی، معرفی شخصیت، قصه‌گویی و نشریه‌نگاری در پایگاه اطلاع‌رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir  منتشر شده است.