نامزدهای بخش «عکس» جشنواره مطبوعات کودک انتخاب شدند

دوازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان کانون پرورش فکری نامزدهای دریافت جایزه بخش «عکس» را انتخاب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هیأت داوران بخش کودک و خردسال این جشنواره 343 نشریه را مورد بازبینی قرار دادند و مهدی رضایی‌مهر و حمیده سلیمانی برای مجموعه آثار از نشریه‌ی ملیکا و علی‌محمد محمدی برای مجموعه آثار از نشریات پوپک و ملیکا نامزد دریافت جایزه بخش کودک شدند.
بر همین اساس پوپک و ملیکا‌ نامزدهای رده‌ی نشریات کودک و خردسال بخش عکس این جشنواره شناخته شدند.
بر اساس این گزارش، اعضای داوری در بخش نوجوان 462 نشریه را بررسی کرد و آرش عاشوری‌نیا برای تهیه فتورمان و عکس‌های روی جلد از نشریه‌ی نیمکت شاگردها و اعظم لاریجانی برای تهیه عکس‌های روی جلد از نشریه‌ی شاهد نوجوان و تهیه عکس‌های سلسله گزارش‌ها از نشریه‌ی رشد نوجوان به عنوان نامزد معرفی شدند.
در عین حال، نشریه نیمکت شاگردها و نشریه‌ی دوچرخه نامزدهای رده‌ی نشریات نوجوان بخش عکس جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان کانون انتخاب شدند.
آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره در سال‌های 1392 و 1393 و در 10 بخش «تیتر و خبر»، «سرمقاله، مقاله و یادداشت»، «گفت‌وگو»، «گزارش»، «داستان»، «شعر»، «عکس»، «گرافیک مطبوعاتی»، «آثار مخاطبان» و «انتخاب نشریه برتر از نگاه مخاطبان» مورد بررسی هیأت داوران قرار گرفت.
برگزیدگان دوازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان به زودی در مرکز‌ آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی می‌شوند.