فراخوان هجدهمین جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان کانون منتشر شد

ناشران و پدیدآورندگان کتاب در حوزه‌ی کودک و نوجوان تا 5 آبان فرصت دارند آثار خود را برای شرکت در هجدهمین جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان ارسال کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون، دبیرخانه‌ی دایمی جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان به بررسی تمام کتاب‌های چاپ اول ویژه‌ی خردسالان و کودکان و نوجوانان منتشر شده در سال‌های‌ 1393 و 1394 خواهد پرداخت.
بر این اساس ناشران، نویسندگان، شاعران، مترجمان و تصویرگران می‌توانند در هجدهمین جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرکت کنند.
داوران این جشنواره به بررسی آثار در 9 رشته شعر، داستان تألیف، داستان ترجمه، علمی و آموزشی، مذهبی، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، نمایش‌نامه و گرافیک می‌پردازند. بخش نگاه ویژه‌ی این دوره نیز به آثار حوزه‌ی محیط زیست و مسئله‌ی آب اختصاص دارد.
آخرین مهلت ارسال آثار 5 آبان اعلام شده است. این آثار باید به دبیرخانه‌ی هجدهمین جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان به نشانی تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، پلاک 26، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاونت تولید، ارسال شوند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر شماره‌ی مستقیم 88703660 یا 9- 88715545 داخلی 481، دبیرخانه دائمی جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است.