تخفیف 40درصدی محصولات کانون در نمایشگاه‌های هفته‌ کتاب

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون از تخفیف 40 درصدی کتاب‌های کانون در نمایشگاه «کتاب در خدمت دانایی» خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فریدون واحدی با اعلام این خبر افزود: کانون با هدف این‌که بتواند محصولات خود را به مخاطبان هدفش برساند 450 عنوان کتاب در همه‌ی گروه‌های سنی را با تخفیف 40 درصدی در این نمایشگاه‌ها و به مناسبت هفته کتاب عرضه می‌کند.
وی ادامه داد: نمایشگاه عرضه‌ی محصولات فرهنگی‌هنری کانون با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی در بیش از 2هزار مدرسه در سراسر کشور برگزار می‌شود.
به گفته‌ی وی قرار است در استان‌ها و فضاهای عمومی شهرستان‌ها نزدیک به 100 نمایشگاه و در 150 مرکز فرهنگی‌هنری کانون نیز به مناسبت بیست و چهارمین دوره‌ هفته‌ی کتاب جمهوری اسلامی این نمایشگاه‌ها برپا شود.
معاون توسعه‌ی کانون در ادامه با اشاره به تفاهم‌نامه‌ی همکاری مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با آموزش و پرورش گفت: حضور کانون به واسطه‌ی عرضه‌ی محصولات فرهنگی‌هنری با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی در مدارس سراسر کشور می‌تواند به تقویت حوزه‌های فرهنگی کشور منجر شود.
او هم‌چنین یادآور شد نمایشگاه هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی با رویکرد فرهنگی «کتاب در خدمت دانایی» با محور عرضه‌ی کتاب و کمک به همین فضاها برگزار خواهد شد.
به اعتقاد وی حضور در این نمایشگاه‌ها علاوه بر این‌که به معرفی آثار و تولیدات کانون کمک می‌کند در مسیر توسعه‌ی‌ فرهنگ مطالعه و کتاب خواندن نیز می‌تواند تاثیرگذار باشد.
واحدی با بیان این مطلب که فعالیت‌های رسانه‌ای و روابط عمومی‌ها می‌توانند پشتوانه‌ی فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در توسعه فرهنگ مطالعه باشند توضیح داد: این اقدام‌ها فعالیت‌های فرهنگی‌هنری را کامل و امکان دسترسی مخاطبان را به کتاب و آثار فرهنگی فراهم می‌کند.
معاون توسعه و مدیریت منابع کانون در پایان از افتتاح دومین نمایندگی عرضه‌ی محصولات فرهنگی‌هنری کانون در آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت این نمایشگاه هم‌زمان با هفته‌ی کتاب روز 23 آبان 1395 افتتاح می‌شود.
بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 24 آبان تا 1 آذر 1395 در سراسر کشور برگزار می‌شود.