سه داور مقاله‌های برتر جشنواره‌ قصه‌گویی را معرفی می‌کنند

دکتر حسن دولت‌آبادی، دکتر اکرم قاسم‌پور و دکتر غلامعلی افروز داوری نهایی مقاله‌های برتر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون را برعهده دارند.

به گزارش اداره کل روابط ‌عمومی و امور‌ بین‌الملل کانون، پیشتر پس از بررسی 162 اثر در گام نخست و 82 چکیده مقاله از سوی همین سه داور در مرحله بعد در نهایت در سه سطح، شش مقاله را به بخش پایانی جشنواره معرفی کردند.
ارایه این مقاله‌ها در تاریخ 30 بهمن و در چهارمین روز از برگزاری جشنواره در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهد بود و هیات داوران سه اثر را از بین این مقاله‌ها به عنوان آثار برتر انتخاب خواهند کرد.
گفتنی است که «نقش قصه‌گویی در انتقال مفاهیم درسی به کودکان و نوجوانان»، «بررسی جایگاه و اهمیت قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان با نیاز ویژه»، «نقش قصه‌گویی در پرورش سبک زندگی اسلامی ایرانی در کودکان و نوجوانان» و «جایگاه و اهمیت قصه‌گویی در سنت‌ها و آیین‌های فرهنگی، تاریخی و بومی محلی» و «چگونگی استفاده از زبان وجودی در قصه‌گویی» محورهای موضوعی این مقاله‌ها هستند.
علاقه‌مندان می‌توانند شنونده‌ی این مقاله‌ها از ساعت 13 تا 17:30  در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران باشند.
نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز روز 27 بهمن در همین مرکز کار خود را آغاز می‌کند.