حضور12 فیلم در بخش مسابقه دینی جشنواره پویانمایی تهران

اسامی 12 فیلم دینی راه‌یافته به بخش مسابقه دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران اعلام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آثار دینی راه‌یافته به بخش مسابقه دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران معرفی شد.
«پنجره فولاد» به کارگردانی ساره شفیعی‌پور و تهیه‌کنندگی موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، «در تاریکی» به کارگردانی زهره فیضی و تهیه‌کنندگی احسان توسلی‌زاده، «سلام» به کارگردانی عباس عباسی وزین و تهیه‌کنندگی علی ثابت‌نیا، «عصر روز دهم» به کارگردانی سعید فرهنگیان و تهیه‌کنندگی خانه پویانمایی انقلاب اسلامی
و «فانوس لالایی» به کارگردانی مشترک عباس جلالی یکتا و اصغر صفار و تهیه‌کنندگی اصغر صفار از آثار راه یافته به بخش دینی مسابقه ایران هستند.
هم‌چنین از دیگر آثار راه یافته به این بخش می‌توان به «قدمگاه خورشید» (قسمت پنجم) به کارگردانی میثم حسینی و تهیه‌کنندگی محمدمهدی مشکوری، «قفل طلا» به کارگردانی عباس جلالی‌یکتا و اصغر صفار و تهیه‌کنندگی اصغر صفار، «مجلس آینه» به کارگردانی مهدی آقاجانی و تهیه‌کنندگی سیدمسعود صفوی، «مرد می‌خواهد» به کارگردانی سعید فرهنگیان و تهیه‌کنندگی خانه پویانمایی انقلاب اسلامی، «مردی که خودش را کشت» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری، «میزبان خورشید» به کارگردانی حمیدرضا ایزدی قدوسی و تهیه‌کنندگی شرکت سینمایی یار رضوان توس و «نامه‌ای برای آفتاب» به کارگردانی محمد افشارنژاد و تهیه‌کنندگی سید داود طباطبایی اشاره کرد.
بر اساس این گزارش، از میان 12 فیلم دینی راه‌یافته به بخش مسابقه دهمین جشنواره بین‌المللی جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران دو جایزه تندیس طلایی به بهترین اثر و بهترین کارگردانی اهدا خواهد شد.
دهمین جشنواره دوسالانه بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 تا 19 اسفند در تهران و 32 سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار می‌شود.