کاتالوگ جشنواره بین‌المللی پویانمایی منتشر شد

کارنما (کاتالوگ) معرفی آثار دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «کارنما»ی جشنواره دوسالانه بین‌المللی پویانمایی بر مبنای اطلاعات آثار پویانمایی هم‌زمان با آغاز این رویداد هنری منتشر شد.
آثار دهمین جشنواره پویانمایی به تفکیک بخش‌های مختلف، اعم از مسابقه ایران و بین‌الملل، همراه با معرفی داوران، برنامه‌های جنبی و غیررقابتی این رویداد هنری، در «کارنما»ی جشنواره گردآوری شده است.
بخش مسابقه بین‌الملل در این «کارنما»، معرفی داوران مسابقه سیفژ، پویانمایی کوتاه، معرفی آثار کوتاه، دانشجویی و گرافیک متحرک را شامل می‌شود.
در بخش دیگری از این «کارنما»ی معرفی آثار بخش چشم‌انداز، نمایش ویژه، نشست‌های تخصصی، داوران پایان‌نامه، پایان‌نامه‌‌های برتر و کارگاه آموزشی قرار دارد.
نام کارگردان، تهیه‌کننده، نویسنده، پویانما، تدوین‌گر، موسیقی و به همراه تصاویری از آثار، خلاصه فیلم و ترجمه در بخش معرفی آثار این «کارنما» گنجانده شده است.
این «کارنما» به همت دبیرخانه دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در 283 صفحه با قطع A4 چاپ و منتشر شده است.
طراحی جلد «کارنما» (کاتالوگ) جشنواره برگرفته از طرح پوستر دهمین جشنواره بین‌المللی با اساس اثری از علی‌اکبر صادقی و طرح گرافیک نیکی نیکبخت است.
دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد و تا 19 اسفند ادامه دارد.