«رنگینه‌ی جادویی» کانون در نمایشگاه کتاب

«رنگینه‌ی جادویی» عنوان تازه‌ترین سرگرمی تولید شده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این سرگرمی با استفاده از دانه‌های ذرت تهیه شده و به کودک امکان ساخت شکل‌ها و طرح‌های متنوع را می‌دهد.
این دانه‌های ذرت با کمک آب، خیس شده و حالت چسبندگی پیدا می‌کند و این امکان را برای کودکان فراهم می‌کند تا با بهره‌گیری از قدرت خلاقیت خود شکل‌های مختلفی بسازند.
هدف از طراحی سرگرمی رنگینه‌ی جادویی کمک به رشد خلاقیت آزاد کودکان برای ساخت شکل‌ها و حجم‌های فانتزی عنوان شده است.
بسته‌بندی این سرگرمی شامل 400 قطعه‌ای بزرگ و 100 قطعه‌ای کوچک رنگینه با رنگ‌های مختلف است و از شورای نظارت بر اسباب‌بازی مجوز و هولوگرام شماره ثبت دارد.
علاقه‌مندان می‌توانند سرگرمی رنگینه‌ی جادویی را از سالن عرضه کتاب و محصولات فرهنگی کانون در بخش «کودک و نوجوان» در سالن B4، غرفه‌ 44 خریداری کنند.
سی‌آُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از صبح روز 13 اردیبهشت 96 به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد و تا پایان روز 23 اردیبهشت در «شهر آفتاب» واقع در آزادراه خلیج فارس (اتوبان تهران- قم) روبه‌روی مرقد مطهر امام خمینی(ره) همه روزه از ساعت 10 تا 20 پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.