برترین کودکان و نوجوانان نشریه‌نگاری رضوی معرفی شدند

بخش «نشریه‌نگاری» کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، شش هزار و 907 نفر شرکت کننده از مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با ارایه 3745 اثر در این بخش از پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، حضور یافتند.
در این میان، تعداد آثار منتخب استانی و ارسالی به دبیرخانه مرکزی 247 اثر است که از بین این آثار، 12 اثر به عنوان آثار برگزیده تعیین شدند که از این آثار سه اثر به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.
بر این اساس، استان‌های اصفهان و هرمزگان با دو اثر برگزیده و استان‌های آذربایجان غربی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، فارس، اردبیل، تهران، زنجان و قزوین هر کدام با یک اثر، در میان برگزیدگان و شایستگان تقدیر قرار گرفتند.
داوران این بخش از مسابقه رضوی کانون، فریده کلهری، ویدا ملکی و مژگان خلیل پور هستند.
آیین پایانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام)، در روز جمعه 13 مرداد 1396، هم‌زمان با ولادت این امام مهربانی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام فراخوان این جشنواره را شامل بخش‌های فرهنگی (نشریه‌نگاری، کتاب‌سازی، کاردستی) ویژه‌ی کودک و نوجوان، (قصه‌گویی) ویژه‌ی بزرگ‌‌سال، ادبی (شعرسرایی) ویژه کودک و نوجوان (داستان‌نویسی) ویژه کودک و نوجوان و بزرگ‌سال و هنری (سرود، پویانمایی) ویژه کودک و نوجوان در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر کرده است.
اسامی کامل برگزیدگان نیز در پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.