برگزیدگان استانی جشنواره رضوی کرمان تجلیل می شوند

آیین تجلیل از برگزیدگان استانی پانزدهمین جشنواره رضوی چهارم مردادماه در شهرک مس سرچشمه استان کرمان، برگزار می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محسن روحی مدیرکل کانون کرمان در نشست هم‌اندیشی برگزاری پانزدهمین جشنواره رضوی که با حضور مدیران امور خدمات اجتماعی و روابط عمومی شرکت مس در سرچشمه برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: این جشنواره هرساله با هدف توسعه مفاهیم دینی و ترویج فرهنگ رضوی در میان کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و مجموعه شرکت مس چندین سال پی‌در‌پی در برگزاری جشن رضوی با کانون مشارکت و همکاری کرده است.
روحی افزود: جشنواره پانزدهم رضوی با 8 موضوع در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی به صورت کشوری برگزار شد و کودکان و نوجوانان کرمانی همانند سال‌های گذشته مشارکت و حضور چشم‌گیری در این جشنواره داشته‌اند.
مدیرکل کانون کرمان با بیان این که با اعلام فراخوان جشنواره در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر استان بیش از یک هزار و 525 اثر رضوی در بخش های مختلف تولید شد، اظهار داشت: از این میان 491 اثر به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شد که پس از داوری، 82 اثر برگزیده از یکصد و 37 شرکت کننده به مرحله ی کشوری این رقابت راه یافته است.
روحی با اشاره به این که اساس کار کانون بر پایه خلاقیت است، یادآور شد: در هر یک از آثار تولید شده این خلاقیت به چشم می خورد وهمواره تلاش داشتیم برای انس بیشتر کودکان و نوجوانان با سیره رضوی و ترویج فرهنگ رضوی در بین آن ها، برترین آثار تولیدی در سطح استان تقدیر و برای حضور در دوره های بعدی جشنواره نیز تشویق و ترغیب شوند.
وی اظهار امیدواری کرد: برگزاری این جشنواره زمینه‌های همکاری‌های بیشتر دو مجموعه شرکت مس و کانون پرورش فکری برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان را فراهم کند.
عباس کافی مدیر امور خدمات اجتماعی شرکت مس سرچشمه نیز با بیان این که مجموعه مس آمادگی دارد برای گسترش و نشر فرهنگ رضوی و دینی در بین کودکان و نوجوانان با کانون پرورش فکری همکاری و مشارکت داشته باشد، گفت: بدون شک تاثیر چنین فعالیت‌هایی در آینده کشور اثرات مثبتی خواهد داشت.
بنابراین گزارش، مراسم تجلیل از برگزیدگان استانی پانزدهمین جشنواره رضوی با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت مس، چهارشنبه 4 مردادماه در سالن شهرک مس سرچشمه برگزار می‌شود.