راه‌کارهای تولید اسباب‌بازی با رویکرد اقتصادی بررسی می‌شود

در سومین روز از برگزاری جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان علاقه‌مندان می‌توانند در یک کارگاه و دو نشست تخصصی شرکت کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «بررسی راه‌کارهای تولید اسباب‌بازی با رویکرد اقتصادی» و «ترویج نمازخوانی در تولید اسباب‌بازی» عنوان نشست‌های تخصصی سومین روز از این رویداد فرهنگی است.
بر این اساس، در نشست نخست که از ساعت 17 تا 19 برگزار خواهد شد، فریدون واحدی، حمید بهرامی، یاسر مهری و محسن رجبی سخن خواهند گفت.
همچنین محمد مظفر، منصور سرگزی، حجت‌الاسلام علیرضا قندی و مسعود دریس سخنرانان «ترویج نمازخوانی در تولید اسباب بازی» در ساعت 19:30 تا 21 خواهند بود.
فرزانه بابایی طراح و عروسک‌ساز نیز در همین روز کارگاهی را با عنوان «طراحی تا آماده سازی تولید یک عروسک» برگزار خواهد کرد که علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 14:30 تا 16:30 در آن حضور یابند.
همچنین در همین روز به همت نماینده‌ی فیشر تکنیک در ایران کارگاهی مخصوص مربیان مهدها و مربیان کانون با موضوع رباتیک نیز برگزار خواهد شد.
سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی که از 24 مرداد آغاز به کار کرده است تا 28 مرداد از ساعت 14 تا 22 در بخش نمایشگاهی میزبان علاقه‌مندان است.