عروسک پخمل حامی گربه‌های خیابانی است

عروسک پخمل حامی گربه‌های خیابانی، در سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به فروش می‌رسد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «کارگاه حوض نقاشی» که برای سومین سال پیاپی در جشنواره‌ی اسباب‌بازی حاضر شده است با عروسک‌های متنوع خود طرح‌هایی حمایتی را پی‌گیری می‌کند.
براین اساس، عروسک‌های حنا، نینا، آراد، سرمه و پخمل بخشی از محصولات «کارگاه حوض نقاشی» است. عروسک پخمل که یک گربه‌ی کوچک است حامی گربه‌های خیابانی است. علاوه بر این بخشی از عواید دیگر عروسک‌های این موسسه پس از فروش به نفع کودکان بنیاد کودک هزینه می‌شود.
این موسسه در سال نخست جشنواره با عروسک‌های امید و آرزو به عنوان حامی آرزوهای بنیاد کودک در جشنواره ملی اسباب‌بازی حضور یافته بود.
نسیم سالارپور مدیر «کارگاه حوض نقاشی» از محصول جدیدی نیز نام برد که در این غرفه عرضه شده است: «عروسک خلاقیت این امکان را می‌دهد که بچه‌ها چهره و صورت عروسک‌ها را بسازند و علاوه بر ساخت عروسک بتوانند در مسابقه نیز شرکت کنند. آن‌ها باید از عروسک‌های خود عکس بگیرند و برای ما ارسال کنند.»
او در توضیح شیوه‌ی ساخت عروسک‌ها و نام‌‌گذاری آن‌ها گفت: «این عروسک‌های پارچه‌ای حس نوستالژی را در بزرگ‌سالان ایجاد می‌کند، ضمن این‌که نوزادان و کودکان نیز به دلیل سبکی و نرم بودن از داشتن آن لذت می‌برند. هنگام نام‌گذاری این عروسک‌ها به تلفظ آن‌ها و راحتی مخاطبان فکر کردیم.»
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از محصولات «کارگاه حوض نقاشی» می‌توانند به نشانی تلگرامی @forooshgahehozenaghashi  مراجعه کنند.