نشست‌های علمی جشنواره اسباب‌بازی به بار می‌نشیند

در روز پایانی سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی طراحان برتر اسباب‌بازی با تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران دیدار می‌کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، برنامه‌ی نشست‌های آخرین روز از برگزاری سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی اعلام شد.
بر این اساس، در روز 28 مرداد 1396 علاوه بر این‌که کارگاه تخصصی رباتیک با همکاری نماینده فیشر تکنیک در ایران برای مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند در نشست مشترک تولیدکنندگان اسباب‌بازی با طراحان برتر این حوزه شرکت کنند.
«فرصت‌های تولید برترین‌ها اسباب‌بازی سال‌های گذشته» عنوان نشستی است که با همکاری دبیرخانه‌ی شورای نظارت بر اسباب‌بازی برگزار می‌شود و طی آن تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران اسباب‌بازی با برنده‌های جایزه در اولین و دومین جشنواره اسباب‌بازی به گفت‌وگو خواهند نشست. این طراحان فرصت دارند تا با نمایش اسلاید و فیلم آثار خود را معرفی کنند و زمینه‌ی لازم برای تولید این طرح‌ها را فراهم آورند.
این نشست ساعت 14:30 تا 16:30 در سالن کنفرانس شماره یک مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری برگزار خواهد شد.
در ادامه نیز برنامه‌ای تحت عنوان «‌مواجهه‌ی تولید کنندگان با طراحان اسباب‌بازی‌» با حضور همین میهمانان در  این مرکز برگزار می‌شود تا آنان به گفت‌وگوی صمیمانه بپردازند.
گفتنی است که 9 نشست و 7 کارگاه تخصصی سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی بعدازظهر این روز و هم‌زمان با اختتامیه جشنواره به کار خود پایان می‌دهد.