ادای احترام کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون آذربایجان‌شرقی نسبت به بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران

شرکت در مراسم سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضور در مزار شهدای 72 تن ، دیدار از حسینیه جماران و بیت حضرت امام راحل از جمله برنامه‌هایی بود که در این روز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی  این برنامه اردویی  با هدف آشنایی اعضای مراکز کانون استان با شخصیت والای حضرت امام خمینی(ره) و میثاق با آرمان های متعالی  بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری برگزار شد.

در این برنامه "حجت الاسلام  الیاس ابراهیمی" مدیر کانون استان و جمعی از همکاران و مربیان مراکز کانون آذربایجان‌شرقی نیز حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این  برنامه با حضور در  مراسم  سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در مرقد مطهر،  نسبت به مقام شامخ  بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.

دیدار از حسینیه‌ی جماران و بیت حضرت امام(ره) و نیز محل ارتحال ایشان از دیگر برنامه‌هایی بود که برای کودکان و نوجوانان برگزار شد. ضمن آن که در هر بخش توضیحاتی برای آشنایی بیشتر شرکت کنندگان ارائه گردید.

در این ‌ یک روزه کودکان ونوجوانان عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همچنین در مزار شهدای 72 تن حاضر شده  و از محل اولین سخنرانی حضرت امام(ره) بازدید کردند.

برگزاری نماز جماعت، پخش مستند روح ا... و برگزاری مسابقه ادبی دلنوشته های کودکان ونوجوانان از دیگر برنامه‌های این روز بود.

گفتنی است مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برنامه‌های متنوعی را در مراکز فرهنگی هنری و با حضور کودکان و نوجوانان برگزار کردند.