راه کارهای تعمیق فعالیت های فرهنگی در راستای تحقق اهداف شعار سال

به مناسبت نامگذاری سال 93 به نام" اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی" راه کار های تعمیق فعالیت های فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در این جلسه با تاکید بر اهمیت نقش جدی و موثر کانون در تحقق بخش مهمی ازمنویات مقام معظم رهبری در نام گذاری سال 93 به عنوان " اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی" نکته نظرات اعضاء در این خصوص مطرح و تعدادی از پیشنهادها به تصویب رسید.

تقویت باورها و اعتقادات مذهبی و احساس افتخار نسبت به کشور و میهن اسلامی در بین کودکان و نوجوانان، توجه به امر فرهنگ سازی در زمینه استفاده از تولیدات ملی و بومی، ایجاد اعتقاد قلبی برای پرهیز از مصرف گرایی و تجمل پرستی و اجرای فعالیت های ویژه فرهنگی ادبی و هنری  با محوریت تعمیق خودباوری و اعتماد به نفس در میان کودکان و نوجوانان از جمله اهدافی بود که در این جلسه پیرامون آن بحث و تبادل نظر و ادامه آن به جلسات و نشست های بعد موکول شد.

گفتنی است موضوع یکی از کمیته های تخصصی سمینار مربیان مسئول مراکز کانون استان که اردیبهشت ماه سال جاری در تبریز برگزار خواهد شد اختصاص به همین موضوع دارد.