قصه گویان آذربایجان شرقی آماده حضور درهفدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی می شوند

مربیان قصه گوی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان و قصه گویان بخش آزاد برای حضور در جمع برترین های قصه گویی کشور در رقابت های استانی شرکت می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی با تشکیل دبیرخانه استانی، استارت حضور قصه گویان برتر استان در بخش بین الملل هفدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی زده می شود.

"علی بینش" سرپرست کانون استان با اعلام این خبر  توسعه و ترویج فرهنگ قصه گویی و ارتقای کمی و کیفی فعالیت فصه گویی در مراکز فرهنگی هنری را از جمله اهداف برگزاری جشنواره قصه گویی عنوان کرد وافزود: این جشنواره در سطح استان در دو بخش مربیان مراکز کانون و قصه گویان بخش آزاد  برگزار و برگزیدگان آن معرفی خواهند شد.

وی تصریح کرد امسال علاوه بر داوری بخش اصلی، گروه داوران کودک و نوجوان نیز قصه گویان مورد نظر خود را معرفی خواهند کرد.

"بینش" تقدیر از مروجان قصه گویی را از دیگر برنامه های جشنواره دانست و تاکید کرد امسال علاوه بر مربیان فعال کانون در عرصه قصه گویی از پیشکسوتان نویسندگان و محققان دراین زمینه  تقدیر خواهد شد.

گفتنی است علاقه مندان به قصه گویی در بخش آزاد این جشنواره می توانند با مراجعه به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان ثبت نمایند.

30 مهر ماه آخرین مهلت معرفی فصه گویان برتر استان به دبیرخانه هفدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی عنوان شده است.