کد خبر: 233533
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
دیدارهای مدیر کل کانون استان با جمعی از مسئولان استانی

جمعی از مدیران و مسئولان ادارات مختلف استان در دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خصوص توسعه تعاملات فی ما بین گفت و گو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در این دیدارها پیرامون امکان توسعه فعالیت های کانون و همکاری های مشترم بحث و تبادل نظر شده است.

مدیران نواحی 4 و 5 آموزش و پرورش تبریز، رییس آموزش و پرورش شهرستان شبستر و بخش نظر کهریزی به همراه معاونین، روسای دانشگاه آزاداسلامی شهرستان های بستان آباد و هشترود، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان و معاون عمرانی منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس از جمله مسئولانی بودند که در این دیدارها حضور داشتند.

گفتنی است مدیر کل کانون استان در این دیدارها بر آمادگی کانون در توسعه همکاری ها تاکید کرد.حجت الاسلام لطف اله پور در دیدار با  مدیر کل حراست استانداری نیز به تشریح فعالیت های مراکز کانون در سطح استان پرداخت.در این دیدار حاج احمدی مدیر کل حراست استانداری با استقبال از گستردگی فعالیت های کانون خواستار توسعه و تعمیق بیش از پیش این برنامه ها و فعالیت ها شد.

 

همچنین در دیدار مدیرکل کانون استان با مهندس عرب باغی مدیر عامل منطقه آزاد تجاری ارس در خصوص برگزاری برنامه ها و فعالیت های مشترک بحث و تبادل نظر کردند.

راه اندازی مرکز فرهنگی هنری کانون در منطقه آزاد ارس و برگزاری نمایشگاه تولیدات فرهنگی کانون از جمله برنامه هایی است که در این دیدار مورد توافق قرار گرفت.