نقش مهم کانون در تربیت نیروهای خلاق کشور

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی دردیدار با حجت الاسلام لطف اله پور بر اهمیت کار کانون در تربیت نیروهای خلاق کشور تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در این دیدار که مسئولان واحدهای ستادی کانون استان نیز جضور داشتند، دکتر مسعود پزشکیان با بیان ضرورت تربیت نیروهای خلاق و اندیشمند ، بر نقش و جایگاه کانون در این زمینه تاکید کرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت شکل گیری فرهنگ تفکر صحیح  در بین آینده سازان جامعه، این موضوع را در نیل به اهداف متعالی بسیار دانست و توسعه مراکز کانون و گسترش فعالیت های آن را در این خصوص بسیار مهم عنوان کرد.

حجت الاسلام لطف اله پور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت ها  و برنامه های کانون، خواستار تئجه بیش از پیش مسئولان نسبت به توسعه مراکز و برنامه های فرهنگی هنری کانون شد.

وی با اشاره به توانمندی همکاران کانون استان در برنامه ریزی و اجرای فعالیت های موثر برای کودکان ونوجوانان این مجموعه را مورد اعتماد خانواده ها دانست.

مدیر کل کانون استان با اشاره به آمارهای موجود در خصوص تعداد مراکز کانون و دانش آموزان تحت پوشش مراکز کانون استان، این آمارها را در مقایسه با دیگر استان های کشور مناسب ندانست و توسعه کمی و کیفی فعالیت های مراکز کانون را انتظار به حق شهروندان استان به ویژه در کلانشهر تبریز عنوان کرد.

بازدید از مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز از دیگر برنامه های این دیدار بود.