مشارکت گسترده منطقه آزاد ارس در اجرای یادواره شهدای نوجوان آذربایجان شرقی

دردیدار حجت الاسلام لطف اله پور مدیر کل کانون و مهندس عرب باغی مدیر عامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس تفاهم نامه مشارکت این منطقه در برگزاری نخستین یادواره شهدای نوجوان آذربایجان شرقی به امضاء رسید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذبایجان شرقی در این دیدار حجت الاسلام لطف اله پور با بیان این که یادواره شهدای نوجوان در راستای الگو سازی برای تعلیم  و تربیت صحیح نسل حاضر برگزار می شود تکریم خانواده معظم شهداء وتبیین  و ترویج ارزش های اسلامی و دفاع مقدس را ازمهمترین اهداف اجرای این یادواره برشمرد.

در این جلسه که دکتر مسجدی قایم مقام منطقه، امین زاده مدیر کل حراست ، خوش پیمان مدیر کل روابط عمومی و ابراهیمی مسئول امور ایثارگران منطقه آزادارس نیز حضور داشتند، مهندس عرب باغی رییس هیت مدیره و مدیر عامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس با تاکید بر اهمیت ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت اظهار امیدواری کرد برگزاری این یادواره گامی در مسیر معرفت افزایی نوجوانان و جوانان در راستای فرهنگ اسلامی باشد.

گفتنی است چاپ ویژه نامه ها و کتاب یادواره، اجرای تبلیغات محیطی، مستند سازی یادواره، تهیه بسته های فرهنگی و تندیس ها از جمله مواردی است که براساس این تفاهم نامه که مبلغ ریالی آن تا 700 میلیون ریال است بر عهده منطقه آزاد ارس خواهد بود.

برگزاری پیش یادواره شهدای نوجوان منطقه آزاد ارس با مشارکت آموزش و پرورش این منطقه از دیگر توافقات صورت گرفته است.ضمن آن خانواده های معظم شهدای نوجوان منطقه آزاد ارس نیز در یادواره مورد تکریم قرار خواهند گرفت.

نخستین یادواره شهدای نوجوان استان آذربایجان شرقی 16 اردیبهشت ماه 94 در تبریز برگزار خواهد شد.