شهدای نوجوان با آگاهی کامل و در اطاعت از ولی فقیه به جنگ با دشمن ظالم رفتند

فرمانده سپاه عاشورا در مراسم یادواره شهدای نوجوان آذربایجان شرقی تاکید کرد: شهدای نوجوان با آگاهی کامل و در اطاعت از ولی فقیه به جنگ با دشمن ظالم رفتند.

سردار غلام عسگر کریمیان ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای نوجوان آذربایجان شرقی در تبریز با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: هدف از برگزاری چنین یادواره هایی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان قشر جوانان و نوجوانان است.

وی با تاکید بر اینکه آذربایجان شرقی 79 شهید نوجوان دارد، ادامه داد: در کشو نیز 36 هزار شهید دانش آموز داریم که نشان از حضور پرتعداد نوجوانان و جوانان در هشت سال جنگ تحمیلی بود.فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه قشر نوجوان و دانش اموز در مبارزه با دشمن بعثی حضور فعالی داشتند، افزود: این نوجوانان مثل دیگر شهدا با آگاهی کامل و در اطاعت از ولی فقیه به جنگ با دشمن ظالم رفتند.

کریمیان با بیان اینکه این شهدا پای در رکاب ولایت گذاشتند، گفت: اگر تفکر و روحیه ایثار و شهادت در جامعه گسترش یابد هیچ فردی جرئت پایین آوردن پرچم این نظام را ندارد.وی خطاب به رزمندگان دوران جنگ نیز افزود: باید رزمندگان آرمان های شهدا را به نسل جوان و نوجوان ما منتقل کنند تا انها بدانند که خیلی از پدران و مادران جان خود را برای دفاع از این کشور فدا کرده اند

 اولین یادواره شهدای نوجوان 16 اردیبهشت ماه در تبریز برگزار شد

.