در برابر فرزندان این سرزمین مسئولیم

دکتر محمد علی شامانی معاون فرهنگی کانون در دیدار با جمعی از مربیان و کارشناسان و مسئولان واحدهای ستادی آذربایجان شرقی بر مسئولیت و وظایف خطیر کانون در برابر کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این دیدار معاون فرهنگی کانون با اشاره به نقش بسیار حساس و مهم مربیان کانون در پرورش فکر و اندیشه مخاطبان  تصریح کرد: برای ارتقای سطح کیفی فعالیت های کانون از ایده ها و طرح های مربیان استقبال می کنیم چرا که خود را برابر فرزندان این سرزمین مسئول می دانیم.

وی فضای آرام و توام با اعتماد را لازمه تاثیر گذاری کار مربیان دانست و تاکید کرد همه تلاش خود را برای نیل به این فضا به کار خواهیم بست.

حجت الاسلام لطف اله پور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی  نیزضمن خیرمقدم به میهمانان از تلاش های همکاران کانون استان به ویژه در خصوص برگزاری یادواره شهدای نوجوان قدردانی کرد.در این جلسه که محسن حموله مدیرکل آفرینش های فرهنگی و رستمی مشاور مدیرعامل کانون در امور مجلس نیز حضور داشتند مربیان و مسئولان واحدهای ستادی کانون استان به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پیرامون ارتقای کیفی فعالیت ها پرداختند.