همیشه باید خود را در فرآیند تعلیم و تربیت قراردهیم

مدیر کل کانون اذربایجان شرقی با تاکید بر جایگاه بی بدیل مربیان تاکید کرد. اولیای تربیتی باید خودرا همیشه در فرآیند تعلیم تربیت قراردهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی  وی که در جمع مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری سخن می گفت؛ با اشاره به نامگذاری سال جاری با شعار دولت و ملت همدلی و همزبانی تصریح کرد: به یقین اگر دل ها با هم نباشند کارها پیش نمی رود لذا ضروری است ابتدا افکار و آرمان ها و دیدگاه هایمان را به هم نزدیک تر کنیم.

لطف اله پور، صداقت، صمیمیت، اعتماد، احترام متقابل و نقدپذیری را کلیدواژه های این شعار دانست و در عین حال تاکید کرد: همدلی و همزبانی میان همکاران کانون و مخاطبان یک امر ضروری است.

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی با بیان این که همه ما در این کشور زیر پرچم ولایت مشغول خدمت به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم افزود: برای پیشبرد امور باید مجهز به علم و ایمان شویم و هیچ نیرویی نباید در مقابل پیشرفت و تعالی ما سدی ایجاد کند.

لطف اله پور افزایش تسهیلات رفاهی و حمایت ویژه از کتابخانه های سیار و پستی را مورد تاکید قرارداد و افزود: برای آن که آینده ای درخشان برای کانون ایجاد کنیم در عین نگاه به آینده، باید به آسیب شناسی گذشته نیز بپردازیم.

گفتنی است سمینار یک روزه مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری کانون آذربایجان شرقی سه شنبه 19 خرداد ماه در تبریز برگزار شد.

بررسی و تحلیل عملکرد مراکز در 6 ماهه دوم سال 93 و چگونگی اجرای برنامه های کانون استان در سال 94 از برنامه های مهم این گردهمایی بود.

گزارش تصویری این مراسم را اینجا ببینید.