مراسم معارفه سرپرست جدید کانون آذربایجان شرقی برگزار شد

مراسم معارفه هادی یوسف زاده به عنوان سرپرست جدید اداره کل کانون استان و تقدیر از خدمات حجت الاسلام لطف اله پور مدیر کل سابق این استان در تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی  در این آیین که مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند محمدعلی شامانی معاون فرهنگی کانون با اشاره به برخی ویژگی های مدیران تاکید کرد: مدیران در کانون باید همچون بچه ها زلال و شفاف باشند.

وی در عین حال تصریح کرد بودن در کانون فرصتی برای خدمت به کودکان و نوجوانان است.

معاون فرهنگی کانون با اشاره به اهمیت کار برای بچه ها افزود: هرچقدر از تلاش و پیگیری در جهت خدمت به کودکان و نوجوانان فاصله بگیریم مشکلات نیز بیشتر می شود.

شامانی با تقدیر از زحمات حجت الاسلام لطف اله پور مدیر کل سابق کانون آذربایجان شرقی صداقت را از ویژگی های بارز وی دانست و برای هادی یوسف زاده سرپرست جدید کانون استان آرزوی موفقیت کرد.

در این آیین که شهسواری مشاور اجرایی مدیر عامل نیز حضور داشت، یوسف زاده در سخنانی با اشاره به این که کانون به عنوان نهادی جریان ساز در عرصه تربیت و تعالی خرد و تفکر و خردمندی کودکان و نوجوانان جایگاهی بی بدیل دارد افزود: بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و متعهد در کنار اعتماد خانواده ها و اندیشمندان و نخبگان جامعه به کانون، این مجموعه پویا و بی ادعا را به نگین درخشان در حوزه تعلیم و تربیت تبدیل کرده است.

سرپرست جدید کانون آذبایجان شرقی توجه به توانمندی مراکز به عنوان محور توسعه استان، تعامل و مشورت و استفاده از خرد جمعی در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها، توجه به توسعه کیفی فعالیت ها و افزایش تعامل با ادارات و سازمان ها را از جمله برنامه های خود برای توسعه فعالیت های کانون عنوان کرد.

وی با تقدیر از اعتماد حاجیان زاده مدیر عامل کانون، مشاوران و معاونان ایشان تصریح کرد: تعالی نام کانون آرزوی قلبی ماست.

در این مراسم حجت الاسلام لطف اله پور نیز با بیان این که همچنان بر سر عهد و پیمان خود برای خدمت به کانون و کانونی ها هستم، جلب توجه بیش از پیش مسئولان استان به کانون را از مهمترین دستاوردهای دوران مسئولیت خود دانست و از آنان تشکر کرد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای نوجوان استان، این برنامه را ادای دین کانون نسبت به مقام شامخ شهدای عزیز عنوان کرد.

حجت الاسلام لطف اله پور با اشاره به نقش و جایگاه مربیان در تربیت نسل آینده جامعه، مربیان کانون را شایسته احترام و توجه بیش از پیش دانست.

در این مراسم متن تقدیر نامه مدیرعامل کانون از حجت الاسلام لطف اله پور و نیز حکم سرپرستی یوسف زاده قرائت شد.

در این حکم اظهار امیدواری شده است با توکل بر خداوند متعال، در ایجاد زمینه کیفیت بخشی فعالیت های مراکز فرهنگی هنری استان اهتمام لازم صورت گیرد.

مراسم معارفه سرپرست جدید کانون آذربایجان شرقی چهارشنبه 31 تیر ماه در تبریز برگزار شد. کانون استان در حال حاضر دارای 29 مرکز فرهنگی هنری ثابت سیار و پستی است.

گزارش تصویری این مراسم را دراینجا ببینید.