آموزش و پرورش آماده هرگونه همکاری با کانون است

جعفر پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در دیدار با هادی یوسف زاده سرپرست کانون استان بر افزایش تعامل میان این دو نهاد فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی  در این دیدار که در محل اداره کل آموزش و پرورش استان صورت گرفت، پاشایی با تاکید بر اهمیت و جایگاه کانون در شناسایی استعداد و پرورش تفکر کودکان و نوجوانان تصریح کرد: آموزش و پرورش در راستای ارتقای کمی و کیفی فعالیت های کانون، آماده هرگونه تعامل و همکاری است.

وی با اشاره به تصمیم کانون در راه اندازی مرکز فراگیر و ارائه خدمات فرهنگی هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان با نیاز ویژه، آن را اقدامی ارزشمند دانست و بر اهمیت تسریع در این خصوص و همکاری آموزش و پرورش تصریح کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین بر آمادگی این اداره کل در خصوص برگزاری اردوی اعضای مراکز کانون استان و استفاده از امکانات رفاهی آموزش و پرورش برای کارکنان و مربیان کانون تاکید کرد.

در این دیدار، یوسف زاده با اشاره به ضرورت توسعه کمی و کیفی فعالیت های کانون در سطح استان، از مساعدت های مدیر کل آموزش و پرورش قدردانی کرد.

سرپرست کانون آذربایجان شرقی با اشاره به نقش مربیان کانون در اجرای تخصصی فعالیت های فرهنگی هنری بر آمادگی کانون برای هرگونه همکاری در این خصوص با آموزش و پرورش تاکید کرد.

کانون استان آذربایجان شرقی در حال حاضر دارای 29 مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی است.