مراکز کانون آذربایجان شرقی میزبان جشن های پیروزی انقلاب اسلامی

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر مراکز کانون استان آذربایجان با برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی میزبان کودکان و نوجوانان بودند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی این برنامه ها در شهرهای هادی‌شهر، ملکان، کلیبر،مرند، عجبشیر،بناب، مراغه و مراکز شماره2، 3، 4، 5 و مجتمع کانون تبریز با استقبال پرشور و گسترده کودکان ونوجوانان، خانواده ها و جمعی از مسئولان همراه بود.

این برنامه ها در حالی برگزار شد که فعالیت های متنوعی در موضوعات فرهنگی هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده بود.

بیان خاطرات دوران انقلاب، معرفی وقایع منجر به پیروزی انقلاب اسلامی، اجرای قطعات شعر و داستان، برگزاری مسابقات متنوع و جذاب و نیز اجرای سرود از جمله برنامه هایی بود که در مراسم جشن مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرها به اجراء درآمد.

آشنایی کودکان و نوجوانان با اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف برگزاری این فعالیت ها و برنامه هاست.جشن های سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از نخستین روز دهه مبارک فجر در مراکز کانون استان و در قالب فعالیت های کمیته و کودک و نوجوان آغاز شده و تا 22 بهمن ادامه خواهد شد.

گزارش تصویری این برنامه ها را اینجا مشاهده نمایید.