اولین کتابخانه سیار کانون با مشارکت منطقه آزاد ارس افتتاح شد

اولین کتابخانه سیار در منطقه آزاد ارس با حضور معاون تولید کانون و مدیرعامل منطقه آزاد ارس و مدیر کل کانون استان در مراسمی ویژه آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این مراسم مناف یحیی‌پور معاون تولید کانون با اشاره به شکل گیری هویت کودکان و نوجوانان از طریق کتاب و کتابخوانی اظهار امیدواری کرد تلاش‌ها و فعالیت‌های کانون در این عرصه در افزایش علاقه‌مندی آنان به این موضوع، مؤثر باشد.

وی با تقدیر از مشارکت منطقه آزاد ارس به ویژه مدیر عامل این منطقه در خرید و تجهیز کتابخانه سیار تصریح کرد: با افتتاح کتابخانه سیار فرصت بسیار خوبی برای کودکان و نوجوانان این منطقه مهیا می‌شود.

معاون تولید کانون در عین حال تاکید کرد کانون تمامی همت خود را برای توسعه خدمات فرهنگی به ویژه در مناطق مرزی به کار بسته است.

در این مراسم که یوسف‌زاده مدیرکل کانون استان نیز حضور داشت، محسن خادم عرب‌باغی مدیر عامل منطقه آزاد ارس در سخنانی با اظهار خوشنودی از افتتاح کتابخانه سیار برای کودکان ونوجوانان این منطقه از تلاش‌های کانون استان در این زمینه قدردانی ‌کرد.

اجرای سرود و تقدیر از کتابخوان‌های برتر منطقه آزاد از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که در هفتمین روز از ایام‌ا... دهه فجر برگزار شد.

گفتنی است کتابخانه سیار کانون در منطقه آزاد ارس با حضور در شهرستان جلفا و برخی از روستاهای اطراف فعالیت‌های مختلف فرهنگی از جمله امانت کتاب برای کودکان و نوجوانان این منطقه مرزی، اجرا خوهد کرد.

توسعه فعالیت‌های کانون در منطقه آزاد ارس از جمله راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری ثابت و راه‌اندازی فروشگاه عرضه تولیدات کانون در این منطقه با مساعدت و مشارکت مسئولان منطقه آزاد ارس از برنامه‌های آتی کانون استان آذربایجان شرقی است که در حال پیگیری می‌باشد.

تصاویر مربوط به این خبر را اینجا مشاهده فرمایید.