تقدیر از مربیان و نیروهای ستادی کانون و همکاران اداری کانون زبان استان آذربایجان شرقی

همزمان با روز کارمند از مربیان و نیروهای ستادی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و همکاران اداری کانون زبان استان آذربایجان شرقی قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این برنامه که همکاران ستادی استان و مربیان مجتمع کانون تبریز حضور داشتند، هادی یوسف‌زاده مدیرکل کانون استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام شهید رجایی و شهید باهنر و با تبریک هفته دولت، از تلاش و زحمات تمامی همکاران کانون استان برای ارتقای جایگاه کانون قدردانی کرد.

وی با اشاره به عملکرد کانون استان در یک سال گذشته تصریح کرد: توسعه تعاملات کانون با نهادها و سازمان‌ها و افزایش کیفی فعالیت‌های مراکز به ویژه در تابستان سال جاری نشان موفقیت همکاران در نیل به اهداف متعالی کانون دارد.

یوسف‌زاده در عین حال تصریح کرد: تمامی تلاش مربیان و نیروهای ستادی در راستای ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌هاست و با برنامه‌ریزی به عمل آمده فعالیت‌های متنوعی برای سال 95 اجرا خواهد گردید.

در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود به شرکت‌کنندگان اهدا شد. گفتنی است لوح و هدایای روز کارمند برای تمامی همکاران و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاران اداری کانون زبان استان در نظر گرفته شده است.