استقبال مسئولان شهرهای آذربایجان شرقی از برنامه‌های کانون در هفته ملی کودک

ائمه جمعه، فرمانداران، نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان تعدادی از شهرهای استان همزمان با هفته ملی کودک درآیین‌های بزرگداشت این مناسبت شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی این برنامه‌ها در قالب آیین‌های بزرگداشت هفته ملی کودک برگزار شده است.

این برنامه‌ها به میزبانی کانون شهرستان ورزقان با اجرای فعالیت‌های ویژه فرهنگی همراه بود. علیزاده نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی و یحیوی فرماندار شهرستان به همراه جمعی دیگر از مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

حجت‌الاسلام مرسلی امام جمعه شهر مهربان با حضور در جمع اعضا کانون این شهرستان از فعالیت‌های آن بازدید و با کودکان و نوجوانان حاضر در این مرکز فرهنگی هنری گفت و گو کرد.

پیش از این نیز شهردار و اعضای شورای شهر مهربان و رئیس آموزش و پرورش این شهر از برنامه‌های هفته ملی کودک بازدید کرده بودند.

وحدتی نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان ضمن تقدیر از فعالیت‌های تاثیرگذار کانون از برنامه‌های هفته ملی کودک بازدید کرد.

گفتنی است همزمان با هفته ملی کودک مربیان و اعضای مراکز کانون در شهر‌های کلیبر، عجب‌شیر، اهر و مراغه با حضور در فرمانداری این شهر‌ها با فرمانداران دیدار و گفتگو کردند.

مستفید فرماندار هشترود و حجت الاسلام رحیمی امام جمعه این شهرستان در آیین آغاز به کار هفته ملی کودک در کانون این شهرستان حضور یافتند و از برنامه‌های این مرکز دیدار کردند.

خانی فرماندار ملکان و گرشاسبی فرماندار سراب نیز با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرها از نمایشگاه هفته ملی کودک بازدید و با مربیان و اعضای این مراکز فرهنگی هنری دیدار و گفتگو کردند.

آیین‌های بزرگداشت هفته ملی کودک از 15 الی 21 مهر ماه همزمان با سراسر کشور در شهرهای استان آذربایجانشرقی برگزار شد.