همکاری کانون و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز گسترده‌تر می‌شود

حسین آذرنیا مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز ضمن بازدید از مجتمع کانون با مدیر کل کانون آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این دیدار درخصوص افزایش همکاری‌های متقابل و اجرای برنامه‌های مشترک در حوزه کودک و نوجوان تاکید شد.

هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون در این دیدار با اشاره به اهمیت هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای کیفیت بخشی به فعالیت‌ها تاکید کرد: کانون آماده هرنوع همکاری و مشارکت با سازمان فرهنگی هنری شهرداری است.

وی با اشاره به ایجاد زمینه‌های لازم بر توسعه این همکاری‌ تصریح کرد: کانون استان آماده است با استفاده از ظرفیت مراکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی خود در تبریز و با همه امکانات به رشد و توسعه فرهنگ شهروندی در همه ابعاد آن به ویژه برای مخاطبان کودک و نوجوان همکاری نماید.

آذرنیا مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز نیز با شاره به نقش تأثیرگذاری فعالیت‌های کانون به ویژه در عرصه کتاب و کتابخوانی اظهار امیدواری کرد تا این همکاری‌ها زمینه‌ساز اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های جذاب برای کودکان و نوجوانان باشد.

وی توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از جمله اقدامات و برنامه‌هایی عنوان کرد که با همکاری مشترک کانون و سازمان فرهنگی هنری شهرداری می‌تواند نتایج ارزشمندی به همراه داشته باشد.

بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع کانون تبریز و نیز مرکز عرضه محصولات فرهنگی کانون از برنامه‌های این دیدار بود.