تداوم همکاری‌های فرهنگی کانون و اداره کل زندان‌های آذربایجان شرقی

در جلسه مشترک مدیر کل کانون و اداره کل زندان‌های استان بر تداوم همکاری‌های فرهنگی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این جلسه هادی یوسف‌زاده با شاره به اقدامات انجام شده در زمینه برپایی کارگاه‌های فرهنگی در کانون اصلاح و تربیت اظهار امیدواری کرد این فعالیت‌ها و همکاری‌ها گامی در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باشد.

وی ارتقای سطح فرهنگی و تربیتی مخاطبین این فعالیت‌ها و ایجاد بستر آموزشی و پژوهشی را از نتایج ارزنده این همکاری‌ها دانست و بر گسترش این تعاملات در سال‌های آینده تاکید کرد.

جمشیدی مدیر کل سازمان زندان‌های استان نیز با تقدیر از حضور فعال و اثرگذار کانون در برنامه‌های فرهنگی رضایتمندی مددجویان اصلاح و تربیت از کارگاه‌های کانون پرورش فکری را نشان‌دهنده تاثیرگذاری این فعالیت‌ها دانست.

وی گسترش همکاری‌های دوجانبه در راستای آموزش و ترویج فرهنگ زندگی سالم در بین مددجویان کانون اصلاح و تربیت و فرزندان زندانیان را از دیگر ثمرات و نتایج این همکاری‌ها و تعاملات دانست.

اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی، تولید آثار هنری ادبی با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و استقرار مرکز عرضه محصولات کانون در اداره کل زندان‌ها، از دیگر توافقات این جلسه بود.