نمایش ۴۸۰ انیمیشن در 2 سئانس در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: نمایش انیمیشن های جشنواره کشوری پویانمایی همزمان با تهران و دیگر مراکز استان‌ها در کلانشهر تبریز هم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده اعلام کرد 480 انیمیشن در 2 سئانس در سالن مجتمع کانون پرورش تبریز اکران و پخش می شود.

وی با بیان اینکه نمایش فیلم‌های جشنواره پویانمایی در استان آذربایجان شرقی داوری نمی شود، خاطرنشان کرد: داوری آثار در کانون پرورش فکری مرکز (تهران) مورد داوری قرار می گیرد و در تبریز نیز از 15 تا 19 اسفند اکران 480 انیمیشن در 8 سیانس انجام می یابد.

یوسف زاده اضافه نمود: در کانون پرورشی استان، فیلم‌های بخش مسابقه ایران، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی را در پنج روز برگزاری جشنواره، صبح‌ها ویژه مدارس و بعد از ظهرها ویژه دانشجویان و خانواده‌ها نمایش داده می شود.

 مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی هدف از نمایش فیلم‌های جشنواره پویانمایی در کانون پرورش فکری استان را حمایت از تولید و اکران فیلم‌های کودک و نمایش فیلم‌های دیگر تهیه کنندگان سینما عنوان کرد.

یوسف زاده اظهار داشت: نمایش انیمیشن های جشنواره کشوری  پویانمایی صبح ها مخصوص دانش آموزان می باشد که از ساعت 9 اکران می شود و بعد از ظهرها هم مخصوص هنرجویان و علاقه مندان به هنر پویا نمایی است که از ساعت 15  تا 17 در سالن نمایش مجتمع  کانون پرورش فکری استان، واقع در چهارراه لاله - خیابان لاله - بلوار فروردین -  مجتمع کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان شرقی نمایش داده می شود.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان جهت انجام هماهنگی و اطلاعات بیشتر می توانند با روابط عمومی کانون پرورش فکری استان به شماره 34412981  تماس بگیرند.

یوسف زاده در پایان گفت: دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی کانون پرورش فکری از 15 تا 19 اسفند همزمان با تهران در 32 سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان های کشور برگزار می‌شود.