"قطره های آب کشورم را دوست دارم"

کودکان روستای یوالار استان آذربایجان‌غربی در جشن روز جهانی کودک با عنوان«قطره های آب کشورم را دوست دارم»نقاشی کشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی،در این نقاشی‌ها که به موضوع حفظ منابع آبی و صرفه‌جویی پرداخته شده است کودکان روستایی ضمن آشنایی با مقوله‌ی آب‌های زیر زمینی و چگونگی استفاده‌ی صحیح و مراقبت از آن‌ها در قالب فعالیت نقاشی به پرسش مهر رییس جمهور پاسخ داده و آن را به تصویر کشیدند.
این ویژه برنامه در کنار جشن فرفره‌های رنگی که به مناسبت هفته‌ی ملی کودک توسط کتابخانه‌ی سیار روستایی شماره 2 ارومیه ترتیب یافته بود برگزار شد و علاوه بر نقاشی،برگزاری مسابقه و اهدا هدیه به کودکان از دیگر برنامه‌های این جشن بود.
همچنین کتابخانه‌های سیار روستایی شماره 1و 5 نیز با دوویژه‌برنامه‌ی جداگانه در روستاهای شیخ سرمست و زینالوی ارومیه هفته‌ی ملی و روز جهانی کودک را در کنار کودکان این روستاها با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع و ساخت فرفره‌های رنگی جشن گرفتند.
این جشن‌ها با حضور و حمایت شوراهای اسلامی روستا،انجمن اولیا و دانش‌آموزان مدرسه،و دهیاری روستا برگزار شد.
جشن‌ها و ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک 15 تا 21 مهرماه با شعار«بادبادک امید،شادی،دانش،آرامش»در شهرها و روستاهای تحت پوشش 5 کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی استان آذربایجان‌غربی هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.