مسابقه‌ی نقاشی استانی«آب و حیات» به مناسبت هفته‌ی ملی کودک

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی مسابقه‌ی نقاشی«آب و حیات» را ویژه‌ی اعضا مراکز کانون و دانش‌آموزان مدارس برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی،این مسابقه با موضوع روش‌های صرفه‌جویی در مصرف آب و با هدف تقویت توجه کودکان و نوجوانان به مسایل پیرامون خود به عنوان عضوی از جامعه و در پاسخ و نگاه به پرسش مهر رییس جمهور از دریچه‌ی هنر نقاشی کودک برگزار می‌شود.
دانش‌آموزان مدارس و اعضاء مراکز کانون در سه گروه سنی 9-7 سال،12-10 سال و 17-13 سال می‌توانند آثار خود را با تکنیک آزاد و در اندازه‌ی 25*35 تا تاریخ 30 آبان 93 به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ارومیه و شهرستان‌ها تحویل و یا به دبیرخانه‌ی مسابقه واقع در ارومیه-بلوار والفجر 2-داخل پارک ملت – اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ارسال کنند.
از سه اثر برگزیده‌ی در هر گروه سنی با اهداء هدیه و لوح تقدیر خواهد شد.
ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک 15تا 21 مهر هم‌زمان با سراسر کشور در استان آذربایجان‌غربی در حال برگزاری است.
هر سال همزمان با آغاز سال تحصیلی،رئیس‌جمهور برای دانش‌آموزان پرسش‌هایی را مطرح می‌کند که در پرسش مهر امسال رئیس‌جمهور،آمده است:«عزیزانم ایران با مشکل جدی کمبود آب روبه‌رو است. هر کدام از ما چگونه از آب‌های ایران می‌توانیم نگهداری و استفاده کنیم؟»