تکریم بازنشستگان پاس‌داشت شعائر دینی و مذهبی است

معصوم قلی‌زاده در دیدار با پیشکسوتان کانون به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان توجه به جایگاه آن‌ها را وظیفه‌ی دینی و پاس‌داشت شعائر مذهبی دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در این دیدار معصوم قلی‌زاده با تاکید بر نقش مهم و تاثیرگذار بازنشستگان در سابقه‌ی درخشان و افتخارات کسب شده‌ی کانون گفت:این بزرگان به تعبیری السابقون کانون هستند و به تعبیر قران السابقون السابقون اولئک المقربون و بر همین اساس تکریم و تجلیل از آن‌ها پاس‌داشت شعائر دینی و مذهبی ما است.
قلی‌زاده در ادامه پیشکسوتان را الگوهای کامل عشق و وفا برای خود و آیندگان معرفی کرد و افزود:نباید تلاش‌ها و زحمات مردان و زنانی را که در شرایط سخت و ابتدایی کانون با کمبود‌ها و مشکلات کنار آمدند و راه را برای آیندگان هموار نمودند فراموش کرد.
در این آیین که در دو دیدار جداگانه از دو پیشکسوت کانونی سید میرهادی حسینی و فریبا حکیم‌زاده به نمایندگی از بازنشستگان کانون و با حضور کارشناسان واحد های مختلف فرهنگی،هنری و ادبی و اداری ترتیب یافته بود به بیان خاطراتی از دوران فعالیت در کانون پرداختند و در پایان با اهداء هدیه از آن‌ها تقدیر شد.
فریبا حکیم‌زاده به عنوان مربی،مسوول مرکز و سرپرست کانون استان و سید میرهادی حسینی  بعنوان کارپرداز سی‌سال در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت داشته‌اند و خدمات شایسته‌ای را برای این مجموعه به انجام رسانده‌اند.
به مناسبت این روز از بازنشستگان کانونی در ارومیه و شهرستان‌ها با اهداء هدیه از طرف سرپرست کانون استان قدردانی خواهد شد.